2013. május 28., kedd

Asus L3000D Notebook PC - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

Amit tudni kell róla:
Működőképes, de vannak hibái, ezért alkatrésznek, vagy hozzáértőnek felújításra ajánlom !
Néhány billentyű nem működik: m, n, j, balra nyíl, valamint a F9 törött. Ezt én az XP-ben lévő (kisegítő lehetőségekben) Képernyő billentyűzettel küszöböltem ki.
Van benne egy dvd olvasó, de meg se nyikkan, ki sem adja a tálcát.
Az aksi sincs már ereje teljében: 30-40 percet bír kb. Tehát ajánlatos töltőröl üzemeltetni, amit természetesen adok hozzá.
A hangkártya és a hálózati kártya és az usb portok viszont működnek.
Adok hozzá egy usb-s wifi adaptert is(keveset használtam) :
150Mbps Wifi WLAN USB adapter 802. 11/b/g/n
Lecsavarható, állítható antennával, szoftverrel.
Chipset: Ralink 5370
Peak throughtput: 150Mbps
Antenna: 2dBi antenna
en/UploadFiles/SL-1501N. jpg wireless transmission speeds up to 150Mbps
Built-in smart antenna
In line with IEEE802. 11b, IEEE802. 11g, IEEE802. 11n standard
WPS security settings with one-click button, to simplify the process of the wireless security settings
Type A USB interface provides
Provides two operating modes: centralized control type (infrastructure) and equation (Ad-Hoc)
CCA technology automatically avoids channel conflicts using its channel selection feature, be sure to use the wireless network will not affect the neighbors
Supports WEP encryption, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK and other advanced encryption and security mechanism
Supports PSP connection mode
Provide easy configuration, monitoring program
Support wireless roaming (roaming) technology to ensure efficient wireless connections
A csomag tartalma:
    Wifi USB adapter
    antenna
    program CD
+ adok hozzá egy usb-s laptop hűtőt is
Igazából én is használtan vettem a laptopot jónak hirdetve, csak mire megkaptam már ezek a hibái voltak, ennek is köszönhetem az  egyetlen negatívomat.
Nem sokat tudok róla, de amire tudok szívesen válaszolok
A képek sokat elárulnak, sokkal több infoval nem szolgálhatok, de kérdezzetek bátran !
Licitáláskor kérem figyelembe venni a fent felsoroltakat !


Jelenlegi ára: 13 000 Ft

Az aukció vége: 2013-06-02 11:22
. Asus L3000D Notebook PC - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése